idag me

Fortfarande hemma o e sjuk, men tror ja kan gå till skolan imorron, kanske.

Sov till typ halv 12 i morse o la märke till att jag glömt min väska me glasögonen o linserna i bilen!!!
Så ja tänkte lungt för mej själv, de e ju bara gå ut o hämta väskan, eftersom min låssaspappa alltid tar den  andra bilen till jobbet, Men NEEEEJ DÅ, idag har han tagit skodan med min Älskarde Djurgårn väska, Den gnun!!!
Så jag kommer inte se nått på hela dagen (woho!!)
jag kan inte heller äta nått för alltid jag stoppar i munnen smakar BAJS!
Nu när ja ändå klagar kan ja ju lägga till; VET INTE SVENSKA FOLKET NÅNTING? Svenska folket skulle inte känna igen en  stjärna om den så stod precis framför deras näsor, PRECIS SOM HAN GJORDE!!
Sam skulle inte åkt ut, han va bland de bättre i fredags o han sjunger underbart bra, nån som ja tkr borde åka ut så e de Amanda, hon kan iallafall inte sjunga!
Men Men, nu får man väll sitta besviken på fredagkvällarna o hejja fram Marie o Daniel.
Ja tror nån av er tar hem detta. :D
O så skulle man ju vilja se lite av den första idolen, Daniel Lindström, va hände me honom?
Aja, tror ja ska försöka få ner lite lunch nu :S
önska mej lycka till!

Vi lär höras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0