21/8 -08

Idag började då skolan. Andra året på gymnasiet och jag var taggad till 1000 imorse. Vaknade en timme innan väckarklockan och var totalpigg. kunde inte somna om. Ville dock inte gå och dusha då jag skulle väckt pappa och Marcus en timme för tidigt. Istället låg jag och försökte somna om i 45 minuter, men halv 7 fick jag nog och pallrade mig in i duchen. pigg som en lärka går ja ur duchen och väljer fort ut kläderna jag ska ha på mig, käkar frukost och gjorde mig i ordning. Men i och med att jag var lite nervös angående bussen så gick jag 20 min förtidigt(!!) Kom iallafall fram till busstationen i tid för sthlms bussen. Träffade på Stojken som skulle med samma buss, så vi stod och snackade lite i kön men sedan såg han att hans klass redan va på bussen, så då va det bara att säga hejdå och fordsätta stå ensam i kön. Trodde jag. 3 sek senare känner jag en hand på min axel och där står sebbe från min förra klass. (Hr1B) men han har glömt sitt busskort och snäll som jag är så får han åka på min bussrämsa :) Välframme så hittar jag mina underbara vänner, fredrica, tessan o amanda. Sen satt vi i ca 1 timme o lyssna på rektorn som babbla om att rökning kostar 14000 om året. Sen blev det ett litet snabbt möte med den nya klassen och sen var det bara att åka hem igen.. Vi gick i skolan i 1½ timme! fy skäms! Tog moppen till svanberga och hälsade på lite.. Åkte hem i spöregnet och nu sitter jag här.
Har haft en lång disskusion med stojken om fotboll och jag ska snart upp och kolla på hans match :)

Ska iallafall göra mig lite i ordning nu.

C ya



MIN BEBIS! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

JAg såg dej på bussen :D

<33333

2008-08-21 @ 17:22:13
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: Jenny

okje härligt:) fin hund!

2008-08-21 @ 18:49:19
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: hannnaaaaa :]

vilken söt hund! :D

ha det bäst :) puss&kram /hanna.

2008-08-21 @ 21:39:17
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Linnea

vilken söt söt hund :P

2008-08-21 @ 21:49:42
URL: http://lillss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0