.

JAG
är brun?: Nix...
saknar någon just nu: absolut
svär ofta: nee...  
sjunger i duschen: självklart XD
är en morgonperson: absolut INTE!!
ser ditt hår ut som du vill? Nej :/
skrattar åt mina egna skämt: ibland så :P
äter snabbmat varje vecka: njee
vill ha barn: vet inte riktigt
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja

HAR DU
glasögon/linser: japp
piercning: ne
syskon: Massa..
Jobb: ne
för många vänner: kan man inte ha,  
rymt hemifrån: nja

Färgat håret: Massor...
hållt ett nyårslöfte: ne (A)
sagt jag älskar dig till någon: ja
brutit ett ben: nopp
tappat bort mig i min hemstad: neeee XD
sett en fallande stjärna och önskat: aah
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: mmh,  
en hemlighet som ingen vet: mmh,
struntat i ett prov: nej
sovit en hel dag: nej
somnat gråtande: många gånger.

BRUKAR DU
titta dej själv i spegeln: försöker undvika.
drömma mardrömmar: det händer.
sminka dig: aah
klä dig i svart: ibland så 
fälla folk: nja, (A) 
gå till kyrkan: nej,  
hata folk: inte hata direkt.
lita på folk: vissa
skratta när nån ramlar: för det mesta ;)

VEM
pratade du i telefonen med sist: Bästa vän.
skrev du med på msn sist: Linda, Älsklingen <3
saknar du: Många...
vem vill du döda: !
vem kramade du sist: Bettan
vill du slå: Marcus 
gör dig riktigt glad: Linda, Kajsa, Lovisa, Carin.

SISTA PERSON SOM
sov i din säng: Jag hoppas ja
fick dig att gråta:  Jag kommer inte ihåg.
du delade en dricka med: Linda <3
skrek på dig: Mamma
du fick sms från: Maria <3

HUR
svarar du i telefonen: hallå det är maria 
svarar du i mobilen: hallå
fördriver du tiden: sova, data, tv
mycket pengar har du just nu: runt 600-700 spänn kanske.  

SENASTE
låt du lyssnade på: 1000 miles
du åt: godis (A)
film du såg: Lejonkungen 3 (A)
du åkte buss: i förrgår (fredags)
tv spel du spelade: jag spelar inte tvspe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0