26 Januari

Hur mår du idag?
- Toppen!
- Helt okej
- Blandade känslor
- Kunde mått bättre (blev avslängd från hästen igår...)
- Livet suger

Vad har du för hårfärg?
- Brunt
- Blond
- Rött
- Svart
- Färgat i någon frän färg

Vad har du för ögonfärg?
- Gröna
- Blåa
- Grönblåa
- Svarta
- Brun

Vad gjorde du igår?
- Slappade
- Festade
- Shoppade
- Red
- Var med kompisar
- Ingenting

Är du snygg?
- Ja, som fan!
- Helt okej
- Njae..
-
Varken snygg eller ful
- Nej, jag ser förjävlig ut, men livet är tufft!
- Jag vill ta livet av mig


Hur är din civilstatus?
- Kom och ta mig! 
- Singel
- Låt mig vara!
- Har pojkvän
- Är gift och har barn

Vem saknar du just nu?
- Han
- Min pojkvän
- Någon kompis
- Både vänner och pojkvän/flickvän
- Vet inte

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?
- Matte
- Engelska
- Svenska
- Samhällskunskap
- Estetisk verksamhet
- Idrott
- Inget

Vad blir det för klädstil idag?
- Jeans och tröja
- Klänning (mer en tunika...)
- Naken
- Shorts och t-shirt
- Partyklädsel
- Har inte bestämmt än
- Annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0