nedrans otur

Nedrans häst XD slänga av mej sådär.
Heddric den underbare kännde för att galoppera när ja precis skulle dra in tyglarna lite.
Så jag flög som en vante ner i gruset med höften och knät först.
Även om det var i Fredags så har jag i skrivande stund (Tisdag kväll kl19.46) fortfarande ont i nacke och rygg.
Men som det gamla ordspråket säger, det är bara upp i sadeln igen, o de ska banne mej ske snart.

Så passa dej Hebbe, nästa gång kan du inte köra med mej som du gjort de senaste året, för nu e ja inte lika rädd för dej och din storlek (1.70 mankhöjd.)

Vi ses i stallet, min älskade ponni <3
image41


Kommentarer
Postat av: emilie

känns bra att det är nån som fattar, usch, hatar att gräla om saker med morsan, men ändå. hon har ingen rätt och behandla mej som en liten unge, haha :)
Nejmen vadå, aragorn är ju snygg ju XD bygglovs matte börjar ju få gubbmage om du inte har märkt det, :P
asså, jag är inte så jätte hästrädd alltså, jag börjar ju inte springa ifrån en häst om jag ser en, haha ;) men dom är lite läskiga. faktiskt ;/

2008-01-29 @ 20:13:33
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0