8/11 -08

Dålig kväll på unkan idag. för mkt folk inne i kiosken.

Idag kändes det dock som att Matte undvek mig det mesta av kvällen. Men vi började prata iallafall innan det stängde.
Vi har vanligtvis umgåtts bara vi två nästan hela kvällarna. Men nu försvann han när jag dök upp. Vet han nånting som inte jag vet? Förmodligen är det bara jag som är paranoid och rädd att han ska sluta umgås med mig och jag ska behöva sluta träffa honom. Vet inte vad ja skulle göra om han sa att han inte ville umgås med mig nå mer. Skulle förmodligen bryta ihop och aldrig mer gå till unkan. Det skulle bli som att förlora en bästa vän och en storebror.

nej usch. Nu blev ja bara negativ. De kanske e bäst att sluta oroa sig och hoppas på att nästa fredag det är unkan att vi kan umgås igen som vi brukar. Känner jag då att han inte vill, så måste jag prata med honom, lista ut vad som e fel.
Annars kanske det är bäst att om vi glider isär, är det bara att acceptera det och leva vidare. För livet fordsätter väll även om man förlorar någon man bryr sig om. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0