30/9 -08

Fan, idag har ja så jävla ont i mina fötter så de e inte sant åt det T-T
Serveringen va skitkul idag:D fick servera ett gäng som kommer o käkar hos oss varannan vecka :D De va så himla snälla och tydligen gillade de mig och johanna (som osså serverade dem) för vi fick ca 236 kronor i dricks (TACK!)
Efter skolan drog jag, Emelie o Amanda ner till Blå lotus för att höra lite om min tatuering. 1000 spänn ska de ha för den!!! shit... Ja MÅSTE SKAFFA JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen gick vi och fikade på pelikan, gott som vanligt :D
Sen mötte vi stojk.. amanda o emelie gillar stojk xD HAHAHA
Sen åkte iallafall jag hem och nu sitter jag här.. ska tvinga med Linda ut o gå snart xD

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: jaana

oj det var då inte illa med dricks! :D

2008-09-30 @ 16:31:18
URL: http://thejaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0