thinking is no good.

Jag kom just att tänka på en grej.


Ingen ringer mig när nån är lessen,
Ingen ringer mig när något bra har hänt,
Ingen ringer mig när något dåligt har hänt,
Ingen ringer mig bara för att prata.
Ingen ringer mig över huvudtaget


Jag har ingen bästa vän. För det är så bästa vänner gör, elr hur?
Jag brukar inte sitta i telefon i flera timmar och prata om vad "killen på bussen sa till mig idag" elr vad "mamma skämde ut mig inför halva norrtälje igår". Jag brukar bara sitta och vänta på att någon av mina vänner där ute, som förmodligen gör något kul, skulle vilja ringa mig och bara prata. Det är alltid jag som får ringa, och jag brukar alltid ringa vid fel tidpunkt.
Är jag verkligen en sån dålig kompis att ingen vill dela med sig av sina bra stunder, dåliga stunder ect?.


Jag är helt enkelt inte min bästa väns bästa vän.

Kommentarer
Postat av: emilie

men maria!! jag kan ringa dej närsomhelst, faktiskt! okej, känner inte varann så bra, men... vi kan låtsas att vi känt varann i typ hundra år elr nåt ? (a)

2008-09-07 @ 08:43:33
URL: http://pempiliee.blogg.se/
Postat av: Roger

jag förstår hur det kan kännas hade typ så genom hela min skolgång men jag hittade mina kompisar efter ett tag.

2008-09-08 @ 05:54:37
Postat av: Svar till Roger

okej.. man får väll hoppas på det då.

2008-09-09 @ 16:03:50
Postat av: eems

hörru du , (A) får jag bara låååna, den dära texten om ring grejjen ? (A)

och du, jag ringer inte på tellefonen, jag kan faktist bara springa över om det är så du vill (A)

2008-09-11 @ 21:51:09
URL: http://ensomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0