30/4 -2009

blööööööö, idag är det sista april. Jag sitter helt jävla ensam i skolan, då min första lektion inte börjar förns typ 12. mina klasskamrater har inte dykt upp, och min parallellklass har precis börjat sin lektion..vilket betyder att jag är helt jävla SJÄLV, buhuuu... blööö..
Idag blir det hem till iza. Hon, jag och teo ska grilla, spela kort och bara ha det trevligt... förmodligen kommer de "turturduvuvorna" göra nått barnförbjudet om jag inte är i närheten 24/7.... HMMMM... vem vet, de kanske gör nått även om jag är me ;)  MAhahahaha. äckligt xD 

Nej, nu ska jag nog göra klar min engelska, jag har ju endå inget att göra :'(... TJOSAAN!  


JUSTE, GRATTIS ERIK PÅ 18-ÅRS DAGEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0