funny as hell xD

"såg din kontaktannons på nätet..... Jag är en normal kille som söker efter någon att göra lite udda saker med, tex onanera och titta på snöslungor, samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, det är mysigt.
Jag brukar även ligga med trafikdöda djur och ta kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånande ut, det är skojigt.
På fredagskvällar gör jag oftast två varma mackor, en äter jag och den andra kallar jag för slyna och sen ligger jag med den. Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag kollar på dåliga westernfilmer från 70-talet. Om du har liknande intressen kan vi kanske träffas o prata lite...."








LMAO xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0