24/2 -2009

Äntligen har lovet börjat. Eller, egentligen började det ju redan igår. Men idag känns det verkligen som lov.
Jag ska snart ut och fota lite med min mamma, och förhoppningsvis får man väl några bra bilder.

Sen ska vi in på flygis bokrea, då jag såg att de säljer Gossip Girl böckerna, jag är helt såld på både böckerna och serien. Ifs, har jag bara läst allra första bocken, och snart har jag sett slut på första säsongen av serien. Men jamenar, det finns ingen bättre serie!   JAG ÄSLKAR CHUCK BASS!! <3

Jag funderar också på att göra om min blogg, men då jag är sämst på det, så undrar jag om det finns nån snäll människa som har lust att göra mig lycklig för en stund? :)

När vi endå snackar om lycka, så kan man väl säga att jag kände mig lite lycklig en av helgdagarna.
Jag vill inte säga vilken, då vissta vet vad det handlar om :P
Men samtidigt som jag kände denna lycka, kände jag samtidigt ett litet sting i magen av en annan känsla.
Jag vet inte riktigt vad det var för känsla, men det var en väldigt obehaglig känsla. 
Men det var nog ingenting.

För er som läste norrtälje tiding i tisdags förra veckan, hoppas ni kollade på läsarbilden ;)
Det var nämligen min bild, som jag skickade in:D
Helt otroligt att de faktiskt tog med den in :O (och stavade mitt namn rätt, för första gången:P)
Jag ska väl försöka få in den bilden i denna dator också, men minneskortet ligger så vackert vid min dator
hemma hos min far :P

Nu ska jag kila ut med mamma, hon står och galer på mig nere i trappen:P 
Hon är som en hund som måste ut xD
Men men, jag älskar henne endå ;)


CIAO

Kommentarer
Postat av: Jinet

Sv; Varsågod :)<3



Okej, bara fint :)<3

2009-02-24 @ 18:06:00
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Jinet

Sv; Jao :D<3



Gör du då ? <3

2009-02-24 @ 18:24:23
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Elin

hejjj, vad fin blogg du har !

Hur har din dag varit ?



Kram elin och becca :)

2009-02-26 @ 14:54:24
URL: http://beccandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0