28/2 -2009

Idag har jag verkligen inte gjort någonting..
Jag väcktes så vackert av min kära far som smsa och grattade mig på namnsdagen,
sen ringde farmor och grattade.

Sen har jag suttit vid tvn och här. Kom ut ur dushen nyss :)

Visst har min blogg blivit jättefin?!? 
Tack linda J som gjorde om den så vackert :)


Nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten.
Ikväll blir det Melodifestivalen med familjen, och kanske lillebrors flickvän,
men jag vet inte riktigt om hon ska va kvar så länge :P


Imorron kanske det blir hockey, om inte dennis sviker mig, och inte loggar in på msn ikväll:P
PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv; Tack så jättemycket, det värmer! :D

2009-02-28 @ 16:25:10
URL: http://jjoosefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0