13/1 -2009

Andra dagen på praktiken avklarad, och satan vad jag trivs :D
Fick träffa kockarna idag, PM och Kalle (kalle va snygg som satan xD)
PM och min storebror har tydligen gått i samma klass när de va mindre (det ska jag berätta för honom imorron xD)  och mamma och hans mamma jobbar på samma jobb... E inte det typ lite cool? XD


Aja, fick iallafall mitt schema idag, AND I LAJK IT!

Vecka 3. Receptionen/Städ
Vecka 4. Kök/Servis, Ledig fre, jobba lörd 14-16, jobba sön 9-13
Vecka 5. Ledig mån-tis, Receptionen/Städ
Vecka 6. Receptionen/Städ
Vecka 7. Kök/Servis
Vecka 8. Kök/Servis

SKITNAJS :D  sen blir tiderna lite hipp som happ, beroende på vad som händer och fötter :D
Skebo Herrgård<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0