3/5 -2009

Torsdag:  drog hem till iza direkt efter skolan, där jag, hon och teo grillade hamburgare, spelade kort och kollade film.. *jude law är snygg så det sprakar*.  Somnade någorlunda tidigt iallafall:P

Fredag: vaknade först, gick ut o gick en liten promenad, plockade vitsippor och ställde på köksbordet, de andra två vaknade, jag tog en liten joggingrunda på typ en timme:P
ut och solade, spelade kort, käka lunch, spelade mer kort samtidigt som vi solade..
Grillade fläskfile *tror jag det va* till middag, spelade kort, kollade film *de dödade fel kille!!!* Sen gick Iza o teo och la sig, jag själv satt och snackade med andreas till runt 2 :)

Lördag:  käkade frukost, snackade med andreas, solade, spelade kort, åkte hem, duschade, tog moppen upp till kina garden, där vi firade min pappas 45-års dag :D
Runt 6tiden kom Robin dit, och då tackade jag för mig, så åkte vi ut till tessan på yxlan, till hennes 18års fest.. Där va det Najs, träffade massa nya, trevliga människor, träffade även elin, som jag inte sett på evigheter. :D

Jag var dock tvungen att åka hem, för att idag skulle jag åkt bort, men det blev inställt... blöö.. Idag har jag inte hunnit gjort så mkt, vaknade nyss:P

Men de va typ så min helg har sett ut... ganska mkt för att vara mig ^_^

jude law <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Kolla in filmen om stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 20:52:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0